Toyota reklamuje Lubartów

W spocie radiowym marki Toyota pojawia się miasto Lubartów, jako kierunek wakacyjnej podróży. Reklamę można usłyszeć między innymi w „Trójce” i RMF Classic.

Dla mieszkańców 23-tysięcznego miasta taki spot radiowy okazał się niemałym zaskoczeniem. Dyskusje na temat zaistnienia naszego grodu w reklamie światowej marki pojawiły się na portalach społecznościowych. Poprosiliśmy rzecznika prasowego Toyoty o odpowiedź na pytania – dlaczego właśnie Lubartów pojawił się w reklamie Toyoty? Skąd taki pomysł?

Koncepcja spotu radiowego wymagała zestawienia światowo topowych i często mało realnych zasięgowo dla przeciętnego Polaka miejsc wypoczynku z tymi rodzimymi, ale często niedocenianymi i pozostającymi w cieniu polskich ikon urlopowych – mówi Robert Mularczyk, PR & EA Manager. Tutaj mieliśmy do dyspozycji dziesiątki takich lokalnych perełek, a wybór padł na Lubartów – po części z racji pięknego usytuowania w obszarze dorzecza Wieprza, po części… z trafiającej w rytmikę spotu melodyki tej nazwy.

Czy w ten sam sposób w reklamach Toyoty będą pojawiały się także inne miasta? – Czas pokaże – trudno mi na obecnym etapie wypowiadać się za kolegów z działu marketingu Toyota Motor Poland – odpowiada przedstawiciel marki.

Na własną rękę szukaliśmy powodów, dla których producent samochodów marki znanej na całym świecie zdecydował się wyróżnić właśnie Lubartów. Jednym z nich może być zaparkowany przed Urzędem Miasta samochód służbowy Toyota Avensis. Został zakupiony w 2012 roku i zastąpił kilkunastoletniego Opla Vectrę.

umav

Aleksandra Jędryszka, fot. Piotr Opolski