W dziale | Co,gdzie..., Fakty

Co, gdzie, kiedy

Opublikowany 18.08.2015

We wtorek 25 sierpnia o godz. 13 Stowarzyszenie Inicjatyw Lokalnych „SIL” w Lubartowie oraz Klub Seniora „AGE” zapraszają do wspólnej zabawy i integracji międzypokoleniowej. W programie imprezy przy ul. Szaniawskiego 64 zaplanowano gry i zabawy, poczęstunek, wystawę rękodzieła, konkursy z nagrodami.

W ostatnią sobotę sierpnia Miejski Klub Turystyki Rowerowej „RELAKS” zaprasza wszystkich miłośników dwóch kółek na wspólne pożegnanie wakacji. Kierunek: lasy kozłowieckie i Niemce. Zbiórka przed ratuszem miejskim o godz. 10 (29 sierpnia). Wyjazd połączony będzie z zabawą rekreacyjną. Tym razem rowerzyści sprawdzą się w strzelaniu z łuku.

Dożynki Powiatu Lubartowskiego odbędą się 6 września na dziedzińcu przed Pałacem Sanguszków w Lubartowie. Rozpoczną się o godz. 11.30 zbiórką delegacji z wieńcami dożynkowymi przed bazyliką, następnie odprawiona zostanie Msza św. o godz. 12. Gwiazdą wieczoru o godz. 20.30 będzie zespół Boys.

W niedzielę 20 września w godzinach od 10 do 18 lubartowska Fundacja Trzy Talenty przy współpracy z: Fundacją Animacji Lokalnej Fraktal z Kamionki, Pracownią Plastyczną Art-Chata S.C. z Lubartowa, Przedszkolem Niepublicznym z Firleja – organizuje na terenie plebanii Św. Anny w Lubartowie całodzienny festyn dla przedszkolaków i uczniów klas 0,1,2,3 szkoły podstawowej. Celem festynu jest aktywacja artystyczna dzieci.

plakat trzy talenty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Program

Program festynu składa się z trzech grup zajęć i atrakcji:

  • zestaw artystyczno-konkursowy w godzinach 10-13 i 15-18,
  • pojedynek placówek,
  • inne atrakcje towarzyszące,
  • aukcja „Po festynie”.

Zestaw artystyczno-konkursowy

Zestaw artystyczno-konkursowy będzie trwał 3 godziny. Rozpocznie się o 10:00 a zakończy o 13:00 po czym zostanie powtórzony o 15:00. Zestaw ten składa się z następujących elementów:

  • mini koncert „Dzieci grają dzieciom”,
  • gry i zabawy ruchowe,
  • warsztaty poetyckie,
  • warsztaty muzyczne,
  • warsztaty taneczno-rytmiczne,
  • warsztaty plastyczne,
  • indywidualne konkursy sprawnościowe,
  • indywidualne konkursy poetyckie,
  • indywidualne konkursy muzyczne,
  • indywidualne konkursy taneczno-rytmiczne,
  • indywidualne konkursy plastyczne.

Pojedynek placówek

W godzinach od 13 do 15 będzie zostanie przeprowadzony Pojedynek placówek. Do pojedynku zostaną zaproszone przedszkola, świetlice środowiskowe, stowarzyszenia i inne instytucje prowadzące zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym i z klas 0,1,2,3 szkoły podstawowej.

Pojedynek placówek polega na wykonaniu przez reprezentację placówki dowolnego elementu muzycznego lub tanecznego. Występy reprezentacji będą oceniane a placówki, których reprezentacje zdobędą pierwsze trzy miejsca zostaną nagrodzone nagrodami pieniężnymi.

Inne atrakcje towarzyszące

Na terenie festynu będzie namiot ze stolikami i lawami oferujący posiłki na gorąco i garmażerką adekwatną dla tego typu imprezy.

Przez cały czas trwania festynu planowane są atrakcje towarzyszące takie jak:

  • zwiedzanie Muzeum Parafii,
  • zwiedzanie Panoramy Lubartowskiej,
  • atrakcje przygotowane przez patronów, sponsorów i innych instytucji występujących gościnnie,
  • zabawnie prowadzona prelekcja dla dzieci i rodziców pt. „Jeść zdrowo”,
  • pokaz robienia śmiesznych rzeczy z balonów,
  • prezentacja instrumentów muzycznych,
  • namiot edukacyjny Nadleśnictwa Lubartów,
  • inne atrakcje przygotowane przez sponsorów, patronów i sympatyków naszej fundacji.

Przez cały czas festynu będzie prowadzona kwesta. Środki pozyskane z kwesty zostaną spożytkowane na1:

  • pokrycie kosztów festynu,
  • dofinansowanie działalności organizatora i organizatorów posiłkowych.

Aukcja „Po festynie”

Aukcja odbędzie się na zakończenie festynu. Wszystkie zabawki, materiały i inne przedmioty używane podczas festynu a nadające się jeszcze do użytku oraz prace dzieci wykonane podczas warsztatów plastycznych będą wystawione na aukcji. Środki pozyskane z aukcji zostaną wydatkowane na:

  • częściowe pokrycie kosztów festynu,
  • dofinansowanie statutowej działalności organizatorów.

Szczegółowy podział środków z kwesty i aukcji zostanie opisany w „Regulaminem wydatkowania środków pozyskanych”

1

 

Autor:

<- zobacz inne artykuły tego autora (5314).


Skontaktuj się z autorem

Pozostaw opinię

Musisz być zalogowany/a, aby móc komentować.