Wybory do Rady Seniorów – informacje

Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Lubartów Nr VII/226/2015 z dnia 29 grudnia 2015 roku w dniach: 9,10 i 11 lutego 2016 roku odbędą się wybory do Rady Seniorów Miasta Lubartów.

Kandydatem do Rady Seniorów Miasta Lubartów może być ten, kto:

  1. korzysta z pełni praw publicznych;

  2. stale zamieszkuje na terenie Gminy Miasto Lubartów.

Kandydatów na członków Rady Seniorów zgłaszają:

  1. podmioty działające na rzecz osób starszych, w proporcji jeden kandydat na podmiot (potwierdzenie działania na rzecz osób starszych w statucie).

  2. grupa, co najmniej 30 seniorów zamieszkujących na terenie Miasta Lubartów

UWAGA!!!

Podmioty działające na rzecz osób starszych, ale liczące więcej niż 30 członków mają prawo zgłosić więcej kandydatów w proporcji jeden kandydat na 30 członków podmiotu zgłaszającego.

Zgłoszenia dokonuje się na karcie zgłoszenia dostępnej w Urzędzie Miasta Lubartów ul. Jana Pawła II 12 w Biurze Obsługi Mieszkańca lub w pok. 206. Wzór karty zgłoszenia można pobrać również ze strony internetowej Urzędu Miasta www.lubartow.pl w zakładce „Wybory do Rady Seniorów”.

Do zgłoszenia kandydata do Rady Seniorów Miasta Lubartów grupa co najmniej 30 seniorów dołącza również listę osób zawierającą: imię, nazwisko, numer ewidencyjny PESEL, miejsce stałego zamieszkania i własnoręczny podpis każdego ze zgłaszających.

Do zgłoszenia kandydata do Rady Seniorów Miasta Lubartów przez podmioty działające na rzecz osób starszych w proporcji jeden kandydat na 30 członków podmiotu zgłaszającego dołącza się dokument potwierdzający liczbę członków organizacji na dzień zgłoszenia.

Kandydat do Rady Seniorów Miasta Lubartów składa oświadczenie potwierdzone własnoręcznym podpisem o:

1) wyrażeniu zgody na kandydowanie do Rady Seniorów Miasta Lubartów;

2) korzystaniu z pełni praw publicznych;

3) stałym zamieszkaniu na terenie Gminy Miasto Lubartów;

4) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu (zgodnie z ustawą z dnia. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych , t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1182 z późn.zm.).

Wzór oświadczenia dostępny jest w Urzędzie Miasta Lubartów ul. Jana Pawła II 12 w Biurze Obsługi Mieszkańca lub w pok. 206 oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta www.lubartow.pl w zakładce „Wybory do Rady Seniorów”.

Termin zgłaszania kandydatów upływa w dniu 28 stycznia 2016 roku.

Karty zgłoszenia należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańca lub w Sekretariacie Urzędu Miasta Lubartów ul. Jana Pawła II 12.

Głosowanie do Rady Seniorów Miasta Lubartów odbywać się będzie w dniach:

  1. 9 lutego 2016 roku w godz. 8:00 – 16:00;

  2. 10 lutego 2016 roku w godz. 8:00 – 16:00;

  3. 11 lutego 2016 roku w godz. 8:00 – 18:00

w siedzibie Urzędu Miasta Lubartów sala nr 10, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów.

UWAGA !!!

Uprawnionymi do głosowania są osoby starsze, które najpóźniej w dniu głosowania kończą 60 lat.

Przed głosowaniem wyborca zobowiązany jest okazać dokument tożsamości.

Więcej informacji na stronie internetowej Urzędu Miasta www.lubartow.pl lub pod nr tel. 81 8551060; 81 8544615.

ratusz_2