Wybory do Rady Seniorów – informacje
Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Lubartów Nr VII/226/2015 z dnia 29 grudnia 2015 roku w dniach: 9,10 i 11 lutego 2016 roku odbędą się wybory do Rady Seniorów Miasta Lubartów.
Kandydatem do Rady Seniorów Miasta Lubartów może być ten, kto:
-
korzysta z pełni praw publicznych;
-
stale zamieszkuje na terenie Gminy Miasto Lubartów.
Kandydatów na członków Rady Seniorów zgłaszają:
-
podmioty działające na rzecz osób starszych, w proporcji jeden kandydat na podmiot (potwierdzenie działania na rzecz osób starszych w statucie).
-
grupa, co najmniej 30 seniorów zamieszkujących na terenie Miasta Lubartów
UWAGA!!!
Podmioty działające na rzecz osób starszych, ale liczące więcej niż 30 członków mają prawo zgłosić więcej kandydatów w proporcji jeden kandydat na 30 członków podmiotu zgłaszającego.
Zgłoszenia dokonuje się na karcie zgłoszenia dostępnej w Urzędzie Miasta Lubartów ul. Jana Pawła II 12 w Biurze Obsługi Mieszkańca lub w pok. 206. Wzór karty zgłoszenia można pobrać również ze strony internetowej Urzędu Miasta www.lubartow.pl w zakładce „Wybory do Rady Seniorów”.
Do zgłoszenia kandydata do Rady Seniorów Miasta Lubartów grupa co najmniej 30 seniorów dołącza również listę osób zawierającą: imię, nazwisko, numer ewidencyjny PESEL, miejsce stałego zamieszkania i własnoręczny podpis każdego ze zgłaszających.
Do zgłoszenia kandydata do Rady Seniorów Miasta Lubartów przez podmioty działające na rzecz osób starszych w proporcji jeden kandydat na 30 członków podmiotu zgłaszającego dołącza się dokument potwierdzający liczbę członków organizacji na dzień zgłoszenia.
Kandydat do Rady Seniorów Miasta Lubartów składa oświadczenie potwierdzone własnoręcznym podpisem o:
1) wyrażeniu zgody na kandydowanie do Rady Seniorów Miasta Lubartów;
2) korzystaniu z pełni praw publicznych;
3) stałym zamieszkaniu na terenie Gminy Miasto Lubartów;
4) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu (zgodnie z ustawą z dnia. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych , t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1182 z późn.zm.).
Wzór oświadczenia dostępny jest w Urzędzie Miasta Lubartów ul. Jana Pawła II 12 w Biurze Obsługi Mieszkańca lub w pok. 206 oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta www.lubartow.pl w zakładce „Wybory do Rady Seniorów”.
Termin zgłaszania kandydatów upływa w dniu 28 stycznia 2016 roku.
Karty zgłoszenia należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańca lub w Sekretariacie Urzędu Miasta Lubartów ul. Jana Pawła II 12.
Głosowanie do Rady Seniorów Miasta Lubartów odbywać się będzie w dniach:
-
9 lutego 2016 roku w godz. 8:00 – 16:00;
-
10 lutego 2016 roku w godz. 8:00 – 16:00;
-
11 lutego 2016 roku w godz. 8:00 – 18:00