Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w PGK
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie uruchomiło elektroniczne Biuro Obsługi Klienta e-BOK.
e-BOK umożliwia łatwy i prosty kontakt z Biurem Obsługi Klienta spółki. Każdy mieszkaniec posiadający podpisaną z PGK umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków oraz dostęp do Internetu może zalogować się do systemu by sprawdzić obecny stan konta, wystawione faktury z tytułu świadczonych usług oraz podstawowe informacje dotyczące posiadanej umowy na wodę i/lub ścieki.
e-BOK to:
– szybki, darmowy dostęp do konta przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu;
– wygodny i prosty sposób kontrolowania należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury, termin płatności, kwota faktury, historia faktur, aktualny stan konta, historia operacji);
– możliwość podawania stanu wodomierza oraz wgląd w historię odczytów wodomierza;
– analiza zużycia wody w oparciu o odczyty wodomierza z danego okresu.
Więcej można się dowiedzieć na stronie https://www.pgk.lubartow.pl/…/214-ebok-informacja..