Usługi przewozu door-to -door w powiecie lubartowskim
Ruszyły przewozy od drzwi do drzwi, czyli projekt „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Powiecie Lubartowskim”. Przewoźnik, MD Medica, który realizował będzie usługę, odebrał z rąk starosty kluczyki do fabrycznie nowego pojazdu wraz wyposażeniem.
Oprócz starosty Ewy Zybały w przekazaniu busa wzięli udział członkowie zarządu powiatu – Jarosław Budka, Ryszard Wójcik i Jan Zaworski.
Kto może skorzystać ze wsparcia w zakresie przewozów? Każdy kto ukończył 18 lat oraz spełnia co najmniej jeden z poniższych warunków:
posiada orzeczenie o niepełnosprawności lub inny równoważny dokument;
lub nie posiadają orzeczenia, ale ze względu na wiek lub stan zdrowia mają ograniczoną sprawność:
porusza się na wózku inwalidzkim lub o kulach, posiada ograniczoną możliwość poruszania się, jest osobą w wieku emerytalnym;
jest osobą niewidomą lub słabowidzącą;
jest osobą głuchą lub słabosłyszącą;
jest osobą głuchoniewidomą;
posiada niepełnosprawność psychiczną lub intelektualną.
Korzystanie z usługi transportowej door-to-door w okresie trwania projektu jest bezpłatne wystarczy na 3 dni przed planowanym wyjazdem zgłosić zapotrzebowanie do koordynatora usługi:
przez formularze zgłoszeniowy dostępny w na stronie internetowej powiatlubartowski.pl
telefoniczne (tel. +48 669 42 00 20), w godzinach od 7.30 do 11.00;
osobiście w Budynku Starostwa Powiatowego w Lubartowie Słowackiego 8, 21-100 Lubartów
drogą mailową, na adres [email protected]
za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8, 21 100 Lubartów w godzinach pracy Starostwo Powiatowe w Lubartowie.
Warunkiem jest złożenie oświadczenia uprawniającego do skorzystania z usługi transportowych door-to-door, dostępnego na stronie internetowej powiatu.
Korzystanie z usługi transportowej door-to-door w okresie trwania projektu (tj. do 28 lutego 2023 r.) jest bezpłatne.